SİTELERDE ÜRÜN GALERİSİ



Karakterli bir sitenin, bir aile albümü olmalıdır. 

Siteler de tüm ürünler,hizmetler gibi emek, enerji, malzeme üçgeni ile hayata geçirilmiştir. Sitenin bir hikayesi olmalıdır. Bu hikaye olmazsa, işçiler-elamanlar  başta olmak üzere bir çok kişi şehir efsaneleri yazmaya başlar.

İmalatçı pilot firma imalat aşamasında tanıtım,pazarlama ve satışa katma değer , sonrasındaki oturumda ise bilgi,belge amaçlı olarak emsal dışı alanlarda bir galeri hatta algıya katkı adına “müze arşiv” ismi altında kapalı bir alanda yatay, dikey, taban,tavan,duvar sabitli tüm inşaat süreçlerini ve kullanılan malzeme numunelerini, kesitli olarak, özellikleri hakkında tanıtıcı levhalarla sergilemeli, emek veren kişi ve firmaların tanıtımı yapılmalıdır.
Bu çabanın maliyeti yoktur, bu maliyetin yokluğu başarı, farklılık oluşturmak, farkındalığa imkan tanımak üzerinden tüm taşeronlara yansıtılmakla yakalanabilir. Bu alanlar imalattan önce örnek daire yapmak kadar gerekli ve basittir, sorumluluğu pazarlama ve satış birimi ile proje imalat müdürü arasında...


Nihat DÖNMEZ Site Yönetimleri Danışmanı
Makine Mühendisi-Emlak Müşaviri- Üniversite Eğitmeni

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİTE YÖNETİMİ MEVZUATI

SİTELERDE YÖNETİM KURULUNUN İSTİFA HAKKI

SİTE YÖNETİMLERİNDE KARARLAR